po uoga
po uoga
po uoga

Pirkimo ir pristatymo taisyklės

Apmokėjimas:
Atsiskaitymai galimi euro valiuta.
Už prekes galima atsiskaityti šiais būdais:
• Apmokėti per Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių banko el. bankininkystės paslaugą. Apmokant per elektroninę bankininkystę Jūs pasirinksite savo banką ir iškart būsite nukreipti į mokėjimo langą. Šis mokėjimo būdas pats greičiausias.  Pavedimas į mūsų sąskaitą įskaitomas per kelias minutes. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
• Apsmokėjimas per PayPal sistemą. Jei pasirinkote šį mokėjimo būdą, bet neturite PayPal profilio, galėsite pasirinkti apmokėti banko kortele be papildomos registracijos
• Apmokėjimas bankine kortele (Visa arba MasterCard).

Prekių pristatymas:
• Produktai, kuriuos galime siųsti paštomatu, yra siunčiami visoje Lietuvoje.
• Šviežias uogas pristatome tik Vilniaus, Kauno, Kaišiadorių ir Širvintų miestuose bei rajonuose.
• Pristatymo kaina 3 eurai.
• Pristatymas yra nemokamas jei užsakymo krepšelio suma yra bent 18 eur.
• Šviežios uogos yra pristatomos Jūsų nurodytu adresu. Visi kiti produktai yra atsiunčiami į paštomatą.
Užsakymo pastabose pirkėjas turi nurodyti tinkantį paštomatą. Jeigu paštomatas nėra nurodytas, tuomet prekes siunčiame į artimiausią nurodytam adresui paštomatą.
• Sezono metu užsakytas prekes atvešime jūsų nurodytu adresu per 4 darbo dienas.
• Jei prekės yra užsakomos ne sezono metu (kuomet uogos dar nedera) yra laikoma, kad prekės yra rezervuotos ir pirkėjas įgauna prioritetą gauti pirmąsias uogas, kai prasidės jų derlius.
• Pirkėjas gavęs produktus privalo patikrinti ar siunta nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista ). Taip pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeistą iš vidaus, ar atvyko visos užsakytos prekės ar tinkama produktų būklė.
• Tuo atveju, jei pakuotė pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – prekių nepriimti.
• Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus prekes, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

Prekių grąžinimas:
• Tuo atveju, jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti kurjerį ar el. parduotuvės administraciją telefonu +37065888595 prekių atsiėmimo metu.
• Dėl netinkamos kokybės produkcijos susisieksime individualiai ir aptarsime grąžinimo, pakeitimo ar kompensacijos galimybes.
menu-circlecross-circle
0
KREPŠELIS
  • No products in the cart.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram